Total Pageviews

Monday, March 21, 2011

Inis Gjoni : Tek teatri besoj se po gjej vetveten !


 Inis Gj


Që prej rikthimit të saj në Teatër Inis Gjoni duket se nuk dëshiron të ndalet më. Këtë rradhë ajo ka sjellë “Salla e Banjës” nga autorja franceze Astrid Veillon. Komedia flet pesë gra, të moshës 60-vjeçare e poshtë, që kërkojnë Princin e tyre të Kaltër. Hapësira ku femrat qajnë hallet dhe zbulojnë jetën e tyre sentimentale, bashkë me dyshimet për zgjedhjet që duhet të bëjnë në jetë, bëhet çuditërisht një banjë. Në këtë sfond zhvillohen ngjarjet e komedisë “Salla e banjës”, që mban firmën e regjisores Inis Gjoni, dhe ku marrin pjesë aktoret Hajrie Rondo, Marsela Lena, Klea Konomi, Klara Shehu dhe Niada Saliasi. Janë katër femra, katër karaktere, përballë të cilave qëndron një e pestë, nëna e njërës prej vajzave, interpretuar nga Rondo. Megjithëse ato janë shumë të zhgënyera, tradhëtuara dhe të mërzitura përsëri  presin princin e tyre të kaltër. Shfaqja është pritur shumë mirë nga publiku kryeqytetas në premierën e saj ku ndër të tjera knë mundur të marrin pjesë edhe disa gra nga burgu u gravë në Tiranë. Regjizorja Inis Gjoni na flet për vështirësitë dhe lodhjen që ka përjetuar për vënien në skenë të kësaj shfaqjeje dhe disa aspekte të jetës së saj private.
Inis, si po shkon shfaqja juaj më e fundit, “Salla e banjës”?
Jam shumë  e kënaqur për shumë arsye . E para sepse  kam kaluar dy muaj në prova dhe përgatitje shumë impenjative por që në fund më falën shumë kënaqësi . Kam  punuar me aktore të reja por tepër të përgjegjshme në profesionin e tyre, të përkushtuara dhe me një disiplinë që më ka bërë të ndjehem mes  artistëve të përgjegjshme  dhe që e duan  dhe e respektojnë profesionin  e tyre . Sigurisht që prezenca e artistes së madhe, zonjës Hajrie  Rondo na ka bere të ndjehemi komodë me thjeshtësinë e një  artisteje  të vërtetë  për të cilën e falenderoj. Atmosfera në grup ka qenë tepër e këndshme ndaj që në fillimet e saj them se e kemi shijuar këtë komedi por që nga ana tjetër dhe që jemi lodhur shumë . Por fakti që shfaqja është pritur shumë mirë na bën që të harrojmë lodhjen që të fal  çdo punë krijuese, impenjative . Diçka tjetër që më bën të ndihem mirë është dhe fakti  që kjo shfaqje tashmë po kërkohet të jetë në skenën e Teatrit Kombëtar nga publiku i cili po shfaq një interes mjaft të lartë. Fundja kjo është kënaqësia më e madhe  për një punë skenike, të jetë sa më afër publikut i cili shpesh është kritiku më i mirë .
Meshkujt , në shfaqje, cilësohen si “Derra”, të njëjtin mendim ndani edhe ju ?
Jo nuk mendoj ashtu  , bile edhe në shfaqje del  qartë se këto femra luftojnë në fund të fundit për të gjetur dashurine e tyre .
Hajrie Rondo mes katër femrave të reja, përse zgjodhët pikërisht atë ?
Prezenca e artistes Hajrie Rondo mendoj se ishte një zgjedhje e drejtë nga ana ime dhe jam shumë  e kënaqur që mu dha mundësia të punoj me një artiste si zonja Hajrie Rondo . Mënyra se si publiku e pret kur ngjitet në skenë është e mrekullueshme .
Mendoni se jeta teatrore është në lartësine e duhur në Tiranë ?
Këto  ditë teksa kam parë se si ka ecur kjo shfaqje më ka bërë të ndryshoj mendim ndofta jo tërësisht , por ka ende publik që e do teatrin dhe ndihem e kënaqur teksa shikoj njerëz që  vijnë në sportelin e teatrit të interesuar për të ndjekur shfaqjet në Teatrin Kombëtar . Përsa  i përket teatrit nëse ai është në lartësinë e duhur do të thoja se, aktualisht janë vënë në skenë shumë vepra të sukseshme si  “Art” e Artthur Miller, apo “Salla e banjës” dhe së shpejti do të vihet në skenë “Shtrigat  e Salemit “ .

Çfarë është teatri për ju ?

Tek teatri besoj se po gjej vetveten . Teatri është një magji që të bën të jetosh jetë , kohë , karaktere të ndryshme . Të zhvendos  shpesh herë në kohë dhe në hapësirë.
E konsideroni veten një femër tradicionale apo moderne ?
Pak nga të dyja .
Sekreti i formës suaj ? 
Nuk kam ndonjë sekret ,madje këto kohë nuk jam duke mbajtur as edhe ndonjë dietë e as duke shkuar në palestër , ndoshta duhet të jetë gjenetike  (qesh) .
Ndjeheni një femër me fat po një femër e zonja ?
Pak nga të dyja. Normalisht që duhet të jesh e zonja në punën që bën por duhet pak edhe ndihma e fatit.
 Do të bënit ndonjë gjë ndryshe nëse do ktheheshit prapa ?
Ndoshta kur kthejmë kokën pas gjithmonë mendojmë nëse shumë gjëra mund të bëjmë ndryshe , por unë personalisht nuk mendoj se do të ndryshoja ndonjë gjë por do të kisha dashur ndoshta ti bëja disa gjëra më mirë , pasi gjithmonë ka vend për përmirësim.
 Ju ka ngelur ndonjë peng në jetën tuaj apo ndonje peng artisitk ?
Nga jeta artistike nuk kam ndonjë pishman ,por do të doja që në të ardhmen të mos ndodhë që të kem ndonjë pishman.
Dini të gatuani ?
Nuk di mirë të gatuaj ,por mundohem ndonjëherë megjithëse nuk janë shumë të shijshme , por  e kam të zgjidhur këtë problem , motra ime e madhe gatuan dhe për mua .

Specialiteti juaj ?

Nuk kam ndonjë specialitet por do të thoja që makaronat ndonjëherë më dalin të shijshme .
 Pini cigare ?
Po . Por po mundohem që t’a lë .
Konsumoni alkool ?
Konsumoj me raste, vetëm kur mblidhemi me familjen dhe miq.


Si po shkon jeta juaj private ?
Shumë mirë .


No comments:

Post a Comment